Libertadore

M'essayer c'est m'adopter!




Best line ever of The Sopranos


E-mail ce post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Tony enters Juniors house Tony: You look good Junior: If you're gonna lie to me, tell me there's a braud in the car that wants to tounge my balls!


0 Réponses à “Best line ever of The Sopranos”

Laissez une réponse

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


A propos

  • Libertadore
  • Mais qui est donc Libertadore? Artiste refoulé, auteur en devenir, activiste en sommeil ou icône contre-contreculturelle?
  • Pour en savoir plus

A la recherche de...

Ne me laissez pas tout seul, linker moi!

  • Libertadore - M'essayer c'est m'adopter

Posts précédents

Archives

Liens (en français)

Links (in english)

Enlaces (en español)

Atom Feed

  • Get Firefox!
  • Get Thunderbird!


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs2.5 License.